Victoria Beckham uspjela je postati jedno od najpoznatijih imena u modnom svijetu, ali put do financijskog uspjeha nije bio lak. Njezin istoimeni modni brend, osnovan prije 17 godina, tek je nedavno postao profitabilan, i to zahvaljujući jednom komadu koji je postao apsolutni hit među poznatim osobama i ljubiteljima mode širom svijeta, navodi Žena.
Od kad je 2008. godine lansirala svoju prvu kolekciju od deset uskih haljina u hotelskom apartmanu u New Yorku, modni kritičari su sa skepticizmom pratili njezine korak. Međutim, Victoria je ostala posvećena i nastavila razvijati brend, iako je njezina tvrtka bilježila gubitke gotovo svaku godinu dana od osnivanja.
Situacija je dostigla kritičnu točku 2019. godine kad su gubici iznosili čak 53,9 milijuna funti (oko 65 milijuna eura), a njezin suprug bio je primoran uložiti dodatnih 23 milijuna funti (27,8 milijuna eura) kako bi spasio njezin posao.
Jedna haljina je sve preokrenula
Međutim, preokret je uslijedio kad je Bella Hadid prošle godine, tijekom Pariškog tjednog mode, prošetala pistom u zelenoj midi haljini iz Victorijine kolekcije proljeće/ljeto 2023. Ova haljina, s dužinom do lista i drapiranim detaljima, brzo je dobila kultni status i postala omiljena među poznatim osobama poput Kendall Jenner, Phoebe Dynevor i kraljice Letizije.
Model koji je odmah stekao epitet 'kultnog' pridonio je eksploziji prodaje, a haljina je postala jedan od najtraženijih komada.
Rast popularnosti 'Bella haljine' nije samo rezultat njenog prepoznatljivog stila, već i dizajna koji laskavo pristaje različitim tipovima tijela. Haljina s drapiranim strukom i nježno zaobljenim rukavima diskretno prikriva nesavršenosti i ističe siluetu, zbog čega je pogodna za sve prilike, bilo da su u pitanju svečanosti, večere ili opuštena druženja.
Prodaje se za 1000 eura
'To je ogromno postignuće. Kompanija je prošla kroz mnogo toga u proteklih 17 godina, uspone, padove, restrukturiranja... To je zaista bilo jedno veliko putovanje', rekla je u intervjuu za Harper's Bazaar.
Dodala je da je izuzetno ponosna na uspjeh svog brenda jer smatra da je modna industrija sve zahtijevnija. Prošle godine, časopis ju je proglasio poduzetnicom godine zbog njezinog uspjeha u oživljavanju brenda.
Iako je 2011. godine njezina tada mlada modna linija ostvarila prihod od preko 15 milijuna eura, i 2015. godine dostigla čak 34 milijuna, zarada je često ostala u sjeni značajnih gubitaka. Jedna od rijetkih svijetlih točaka bio je uspjeh linije kozmetike, Victoria Beckham Beauty, lansirane 2018. godine koja je postala važan pokretač prihoda za kompaniju. No, ipak je 'Bella haljina' označila prekretnicu, sad se prodaje u različitim bojama poput crne, kraljevsko plave, crvene, bijele, kao i u mini varijanti, a kupce košta 100 eura.
Do kraja 2022. godine, Victorijina kompanija konačno je izašla iz gubitaka i ostvarila profit od 200.000 funti (241 tisuća eura), poslije više od desetljeća izazova.
Psovali mu majku albansku: Navijači gađali stolicom Arijana Ademija, njegovu suprugu i sina
Čime se bavi bivša supruga Slavena Bilića: Par je u braku dobio dvoje djece, a danas imaju prijateljski odnos
Novak Đoković progovorio o Hrvatima: Ovom izjavom pokazao kakav je zapravo čovjek
Marko Livaja napravio potez koji je iznenadio i Iris: Kamera je sve snimila, a ovo je njezina reakcija
Najbolja rukometašica svih vremena se udala pet puta: Svetlani prvi muž nestao bez traga, drugog ubili na kućnom pragu